مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-22اقتصادي

لایروبی رودخانه مرکزی آستارا پس از 40 سال توسط شهرداری/مقابله با سیلاب های فصلی


طرح لایروبی کامل رودخانه مرکزی شهر مرزی آستارا بعد از 40 سال توسط شهرداری بندر آستارا با هدف مقابله با سیلاب های فصلی در حال انجام است.

- ایسنا/گیلان طرح لایروبی کامل رودخانه مرکزی شهر مرزی آستارا بعد از 40 سال توسط شهرداری بندر آستارا با هدف مقابله با سیلاب های فصلی در حال انجام است.

شهردار آستارا امروز در جریان بازدید محمدرضا شهاب زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا از روند اجرایی طرح لایروبی رودخانه مرکزی شهر آستارا و همچنین طرح ایستگاه ساحلی کاکوله در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه اجتناب از آبگرفتگی در زمان بارش و ایجاد بوی نامطبوع در فصول گرم سال از جمله دلایل مهم لایروبی رودخانه مرکزی شهر آستارا می باشد که در حال انجام است، اظهار کرد: از اقدامات مهم شهرداری آستارا بحث لایروبی است که پس از 40 سال برای نخستین بار در شهر آستارا لایروبی کامل رودخانه شهری انجام می شود.

میثم الوان پور با اشاره به اینکه پیش تر اقداماتی در این زمینه مانند لایروبی 200 تا 300 متر دیواره های پل های اصلی انجام شده بود اما برای نخستین بار حدود چهار کیلومتر شامل سه کیلومتر شاهراه اصلی و نزدیک به 800 تا 1000 متر مسیرهای فرعی از رودخانه مرکزی شهر آستارا لایروبی خواهد شد و هم اکنون در حال انجام است، افزود: امید می رود پروژه های اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی رودخانه مرکزی آستارا پس از 40 سال توسط شهرداری/مقابله با سیلاب های فصلی

لایروبی رودخانه مرکزی آستارا پس از 40 سال توسط شهرداری/مقابله با سیلاب های فصلی